,

TINKLARAŠČIO 5-ASIS GIMTADIENIS

ketvirtadienis, kovo 01, 2018

tinklaraštis gimtadienis

Kaip jau minėjau Instagrame gimtadienis yra gimtadienis ir taškas. Tai yra svarbaus įvykio įprasminimas, tai yra akimirkos išsaugojimas, kitiems - naujas gyvenimo lapas. Arba tiesiog, proga nuveikti ką nors kito, pagirti save už pasiekimus bei būti dėkingam už tai, kas įvyko / nutiko.

Kovo 3 dieną Dievinu.lt švęs jubiliejų - 5 metai rašymo, išbandymų, naujų projektų, pažinčių bei galimybių. Esu dėkinga visatai, kad 2013 metais ji pastūmėjo mane sukurti pirmąjį įrašą dilgėlėmis per užpakalį (kurį gėdingai perdariau į juodraštį). Matyt, ironiška buvau, ironiška ir liksiu, kartu su rafinuotumu ir šlėktos šaknimis. Per šiuos 5 metus augo tiek tinklaraštis, tiek augau pati. Visus 4 su puse metus rašiau nereguliariai, 2013 ir 2016 metais iškepiau tik 10 įrašų, kas dabar atrodo vargingai, bet nuo 2017 metų reikalai pajudėjo. 2017 metai gali pasigirti 36 įrašais - o kad žinotumėte kiek įrašų esu paslėpusi juodraščiuose, ištrynusi! Kaip kokia amazonė pradėjau kautis su praeitimi ir formuoti savo įvaizdį, tačiau šiokie tokie trupiniai iš ankstesnių įrašų liko ir primena man apie nuostabų eksperimentavimo laikotarpį (2013 metų įrašus galite pasiekti čia). Kažkas kadaise leptelėjo (o man įstrigo mintyse), jog 2013-2014 metais užsukus į Dievinu tinklaraštį buvo galima pasimesti nuo nuolatinių pokyčių - tai logo keitėsi milijoną kartų, tai bendras blogo vaizdas, tai vis atsirasdavo ir dingdavo kai kurios funkcijos... Kol galiausiai atėjo toks etapas, kuris leido man suvokti visą tinklaraščio viziją. Ir tai įvyko nesenai.

Atradus temas, kuriomis norisi dalintis, supranti kokia esi stipri - kalbi apie tai, kas įkvepia, kas pastūmi realizuoti svajones, kas skatina judėti, mokytis ir padėti kitiems. Visa tai darai nuoširdžiai bei atvirai. Ir pasidžiaugsiu, kiek gėrio įvyko tinklaraščio gyvavimo metu - organizavau Dievinu dirbtuves, subūriau komandą ir leidome elektroninį žurnalą, turėjau studiją, iš tinklaraščio gimė verslas, sukūriau slow living entuziasčių ir nepakartojamų moterų bendruomenę, mano tekstais iki šiol dalinasi įvairūs media kanalai, gaunu įdomių bendradarbiavimo pasiūlymų ir svarbiausia, formuoju teisingą požiūrį į dabartinį mūsų gyvenimo būdą bei savo tekstais padedu kitiems. 

Beje, vis dar kažko mokausi ir savo patirtį, rekomendacijas ar įžvalgas palieku čia. Ir kai pagalvoji, 5 metai, taigi tai tiek daug! Tačiau, įtemptas darbas ir kokybė atsirado tik prieš pusę metų, tai gal mano blogui tik pusė metukų? Juokai juokais, o tinklaraščius ir viskas kas susiję su jais - dievinu. Todėl taip dažnai įsiveliu į įvairias diskusijas apie blogosferą, palaikau man patinkančius kokybiškus blogus, stengiuosi atsakyti į klausimus, padėti ir patarti tiems, kas tik pradeda savo kelionę su šia veikla. Taip pat siekiu, kad Lietuvoje ne tik grožio, mados, maisto ar mamų blogų industrija augtų, bet ir nišinių temų tinklaraščių pajėgos. 

tinklaraštis gimtadienis

Kai susimąsčiau, ko norėčiau sau tinklaraščio gimimo proga, neabejoju - kavos aparato. Tai kava lydi kiekvieną užduotį, sužadina geras emocijas, susijusias su rašymu ar skaitymu. Tai prie kavos gimsta puikios idėjos ar pokalbiai, be to, atsigėrus jos - nusiraminu. Paradoksas, bet kava ramina mane (nors šiaip ji yra stimuliantas), tereikia matyt jausti ribas, stengtis kavą gerti pirmos dienos pusėje... Taip pat, man atrodo, kad kava tapo Dievinu tinklaraščio simboliu. Kad mūsų namuose vis dar nėra kavos aparato, tai čia mano klaida. Aš paprasčiausiai neišsirenku. Norisi ne tik aparato, bet ir visos jo istorijos; norisi, kad kavos gaminimo procesas primintų magiją.

O tęsiant gimtadienio temą, esu laiminga, kad atradau mėgstamą veiklą - darbą, kad galiu realizuoti save ir burti nuostabią bendruomenę. Tai dieviška, tad tinklaraščio gimtadienį švęsiu kartu su kolege Rūta jaukioje Varšuvoje. Keliu puodelį kavos už save ir Jus, skaitytojus, kurie labiausiai prisideda prie visų pokyčių Dievinu gyvavime. Ačiū, kad skaitote, palaikote ir parašote! Jūs esate pasaka! 

Palaikome ryšį! Tinklaraštį galite sekti per Bloglovin, taip pat kviečiu į Instagram bei Facebook grupę, skirtą šio tinklaraščio skaitytojams ir tiems, kas nori prisijaukinti lėtą gyvenimo būdą.

ŽEMIAU RASI PANAŠIŲ TEKSTŲ

0 komentarai

PRENUMERUOK ĮRAŠUS

Gauk naują įrašą tiesiai į pašto dėžutę ir skaityk prie kavos.

30 d. peržiūros