,

SPINTOS KAPSULĖ – MANO PATIRTIS

penktadienis, gegužės 29, 2020


Mano nuomone, drabužiai pelno ypatingą vietą mūsų gyvenime. Jie formuoja mūsų įvaizdį, padeda vizualiai išsiųsti žinutę apie mūsų požiūrį į pasaulį. Drabužiai, sakyčiau, lyg antrasis AŠ, kuris kartais šėlsta, o kartais nori slėptis nuo visų. Esu aprašiusi savo kapsulės sistemą čia, laikui bėgant, sudarinėjamos kapsulės vis keitėsi ir su kiekiviena savianalize padėdavo man atrasti savo stilių.

Charakterio ir spalvų suderinamumas

Jei pradėsite analizuoti savo spintos turinį, pagalvokite kuo gyvenote prieš tai. Jokie sprendimai nepriimami be širdies įsikišimo, drabužiai puikiai atspindi mūsų psichologinę būseną. Gegužės mėnuo man yra lyg antros odos paieškos, kai klausausi širdies, kai paleidžiu reikšmingumą ir noriu geriau pažinti save. Tad, jeigu analizuojate savo spintos turinį pagal gyvenimo etapus ir pokyčius, aiškiai matote visą paveikslą. Mano nuomone, nemažai svarbu yra suprasti savo charakterį, elgesį, mėgstamus raštus, iš arčiau pasižiūrėti į savo natūrą.

Pavyzdžiui, esu ožiaragis, tvirtai stovintis ant žemės, mane pastiprina disciplina, rėmai, taisyklės. Mano charakteris yra valdingas, esu strategė, griežta, bet kita mano pusė smagi ir šilta. Dievinu dryžius, geometrines figūras, taškelius, švarkus, architektūrinių siluetų sukneles, marškinius. Geriausiai jaučiuosi su kelnėmis arba su susiaučiamais, tiesaus modelio sijonais, švarkais. Tad, pagalvokite kas iš tikrųjų esate Jūs? Ką atspindi raštai, spalvos, formos ar medžiagos? Kokių drabužių turėtumėte vengti? Savo kapsulę dėliokite pasitikėdami savo charakteriu, asmenybe, siluetais, kurie visą gyvenimą Jums tiko, bei patiko.

Drabužių derinimas


Jei turime garderobą, sudarytą iš bazinių spalvų, kiekvieną dieną galėtume sukomplektuoti po derinį ir neturėti neturiu ką apsirengti problemos. Kai prieš du metus nutariau organizuoti spintą kapsulės metodu, žinojau, jog dėliosiu iš to, ką turiu. Eksperimentuočiau šitaip ir toliau, jei nebūčiau pasinėrusi į savo stiliaus paieškas. Gegužės mėnuo atnešė kažkokią revoliuciją, kuomet visai kitomis akimis žiūriu į savo spintos konceptą. Nagrinėjau ką reiškia man stilius? Klausiau savęs „kodėl drabužiai nedera? Kodėl jie man netinka bei kodėl, netgi turint kapsulę, vengiu derinti tarpusavyje kai kurių drabužių?“

Atsakymai į šiuos klausimus atsiremia į stilizavimo žinias. Drabužių derinimas priklauso ne tik nuo spalvų paletės ar spalvų ryškumo, tai ilgių, proporcijų bei siluetų kombinacija. Be gilinesniu žinių apie tai, kaip vizualiai formuoti figūros siluetą, sudėtinga derinti spalvotus bei raštuotus drabužius, suprasti kas yra aktualu (nepasenę).

Dažnai apžiūriu kaip yra apsirengę kiti. Tačiau, neskubu klijuoti jiems etikečių, nors, drabužiai tam ir skirti, kad atitinkamai apsirengusį žmogų įdėtume į tam tikro stiliaus „stalčių“. Smagu, kad nepratarę nė žodžio, įvaizdžio dėka išsiunčiame žmonėms žinutę, kad jie mus atitinkamai identifikuotų. Tačiau, nereikia siųsti klaidingų žinučių, formuokime savo drabužių derinius taip, kad jie atspindėtų mūsų požiūrį, charakterį. Spintos kapsulė nebūtinai turi būti sudaryta iš bazinių baltų marškinių ir juodų kelnių, ji gali būti papildyta smagiais pasirinkimais. 

Kokia yra mano naujoji spintos kapsulės filosofija

Kas sezoną atidžiai ir kruopščiai peržiūriu savo spintą ir analizuoju savo įpročius. Vis dar bandau prijaukinti naujas, niekad nenešiotas spalvas. Man atrodo, kad dabar spintos kapsulė atrodo žaismingiau, nors visada galima dar geriau. Džiaugiuosi, kad mano spinta dabar šviesi, atrodo su šviežiu oro gūsiu spintoje, atsigaunu ir aš. Dabar mano užduotis suvokti kas tinka, kas ne itin, kokie rūbai neatlieka savo funkcijos, o kurie man patinka. 

Labai įdomu stebėti savo pokytį, pažinti kitas spalvas ir analizuoti jų santykį garderobe. Kuo toliau domiuosi stiliaus tema, tuo labiau suprantu, jog be savianalizės ir čia nepavyks sudėlioti svarbiausių akcentų. Kaip gera save pažinti, kaip gera daryti pokyčius spintoje kai savo intuicija jauti, jog metas keisti gyvenimą. Todėl, jei jaučiate stiprų norą keisti garderobą, laukite pokyčių gyvenime. Aš šių pokyčių nekantriai laukiu ir tikiuosi, kad jie man atneš dar daugiau meilės gyvenimui.


Kviečiu susipažinti su stiliaus paslaugomis: kapsulė, stiliaus ID ar spintos analizė čia.

ŽEMIAU RASI PANAŠIŲ TEKSTŲ

2 komentarai

  1. Seniai kaupiausi spintos kapsulei, perskaičiau visus jūsų postus ta tema ir ėmiausi darbo. Iškrausčiau iš spintų visus rūbus ir..supratau, kodėl nešioju tik keletą, o 70% taip ir kabo/guli lentynose :D ką daryti tokiu atveju? Kiekvienas atskirai patinka (ne(pa)tinkančius atidėjau atskirai), bet tarpusavyje dera labai nedaug. Viską šveisti lauk? Lyg ir gaila, bet laikyti tokią krūvą ir toliau kaip ir nėra prasmės. Gal turit patarimų? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, Vaiva už komentarą! Visada malonu gauti atgalinį ryšį. :)
      O ką supratai, dėl ko nenešioji? Kodėl manai, jog jie nedera tarpusavyje? Ar skiriasi jų spalvų temperatūra? :)

      P.S. Kreipkis Tu.

      Panaikinti

PRENUMERUOK ĮRAŠUS

Gauk naują įrašą tiesiai į pašto dėžutę ir skaityk prie kavos.

30 d. peržiūros