,

ŠIUO METU DIEVINU | 10

ketvirtadienis, birželio 21, 2018

skrybele

Jau dešimtasis Šiuo Metu Dievinu įrašas! Man smagu, kad nepaliauju stebinti, kad dalykai tampa atradimais ne tik man, bet ir Jums. Šių įrašų serija tokia lengvutė, kaip kreminis pyragėlis, tad ruošti juos lengva, atpalaiduoja. Pastaruoju metu turiu tradiciją susirašyti su, toli esančia, drauge laiškais. Ji man pasakoja ką mato užsienyje, kokius kempingus lanko ar kokią kavą uosto ir teiraujasi manęs - o kas pas Tave? Ir trumpam susimąstau, tai kuo aš dabar gyvenu? Geriu daug kavos, išparduodu savo rūbus, daug skaitau ir studijuoju informaciją. Noriu būti protinga ir kartu naudinga. Na, galvoju apie ateitį.

Pirkinių pas mane kaip ir gegužės mėnesį - ne itin daug, bet kelis iš jų galėsiu rekomenduoti. Beje, pasipasakosiu, mintis pasidaryti vasaros kapsulę - geniali, negaliu atsidžiaugti spintos turiniu ir rūbų pasiekiamumu. Tačiau, labiausiai džiugina moterų žinutės, kuriose jos man pasakoja apie motyvaciją sutvarkyti savo spintą, apie dingusius rūpesčius ir balaganą. Aš jomis didžiuojuosi ir kartu esu laiminga, kad šis spintos principas padeda joms palaikyti tvarką, bei tokiu būdu mėgstami, bet pamiršti rūbai yra nešiojami kur kas dažniau. Na, bet šis įrašas ne apie spintą, jis juk apie 3 rekomendacijas, tad papasakosiu apie jas žemiau.

Vazonas | Flying Tiger

Nenustebinsiu, jog esu šio prekinio ženklo fanė. Randu ten ne tik daiktų virtuvei ar nuostabių užrašų knygelių, bet ir vazonų! Kadaise galvojau - kaip man atsigabenti iš užsienio įdomių formų vazonų, kuriuose galėčiau auginti vijoklinius augalus... Toli važiuoti nereikėjo, Flying Tiger parduotuvė turi ir rankų, ir gulbių. O gulbės aš dar neturiu...

vazonas

Keraminiai Auskarai | Monika Krėpšta joy&ceramics 

Su Monika mes pažįstamos virtualiai apie 10 metų? O dievai, kaip greitai bėga laikas. Koks riebus tas skaičius. Mes susipažinome per blogus, rašėme ir darėme tai itin romantiškai. Mėgau ją skaityti, o ji mane. Aš sakyčiau, kad ypatingai žavėjausi jos tekstais, tuo natūraliu subtilumu, meile tarp eilučių. Žinojau, kad Monika turi kruopščias ir talentingas rankas, vis kažką kurdavo, tad visai nenustebau, kai ji pradėjo kurti gaminius iš keramikos. Ir ne bet kokius, o rafinuotus ir sakyčiau, išskirtinius. Kai Monika FB paskelbė albumą su savo darbais, mane sužavėjo jos darbų pateikimo būdas, idėja ir žinoma, patys auskarai. Kuo toliau, tuo daugiau minčių buvo, kad Monika stebina su kiekvienu jos gaminiu. Radau nemažai favoritų, bet kadangi dėlioju kapsules, puikiai žinau, kokių spalvų papuošalų man reikia. Užsisakiau vienus, nors nuotraukoje atrodė didesni ir geriau būtų nepasitikėti mano matavimo įgūdžiais, vis tiek jie yra be galo žavūs ir lengvi. Iš tos meilės Monikos kūrybai užsisakiau dar vieną porą, tuoj turėtų atkeliauti. Ir peršasi mintis - man jos gaminių negana... O ir didžiuojuosi Monika, nes šiaip, nekukliai kalbant, mane nustebinti sunku, turiu omeny papuošalais iš keramikos ar molio... bet ši moteris tikrai turi vidinę nuojautą žavingiems dalykams. P.S. O kaip supakuota! Vienas malonumas išpakuoti, tad puikiai pasidarbuota prekinio ženklo labui. Džiaugiuosi už ją.

keraminiai auskarai joy&ceramics

Skrybėlės

Susirgau skrybėlių manija. Turiu juodą šiaudinę skrybėlę vasaros paplūdimiams ar skaitymui saulėje, bet man dar reikia skrybėlių, kurias randu (kurios, žinoma, derėtų prie mano paltų) ir kurios nėra per mažos mano galvai. Tik dabar suvokiau, kaip patogu man su skrybėle ir kaip žavingai aš jaučiuosi. Bėda ta, kaip ir minėjau, jog mano galva per maža. he he. Jei jau pamatau kokį grožį, visur standartinis 57 dydis ir nereguliuojamas. O mano rekomendacija būtų, jei tik norite išbandyti draugystę su skrybėlėmis, ieškokite jų Vinted. Savo radau ten ir kaip visuomet, noriu dar kelių - pilkos, tamsiai mėlynos ir juodos.

skrybėlė

Na o reziume būtų toks - augalų manija jau po truputį atslūgo, dabar tik prižiūriu esamą mišką, tiesa, atsirado naujas gyventojas - oksalis. Nesu nusprendusi kiek man papuošalų reikia ir kokių, atrodo ir auksą nešioti noriu (auksinės spalvos) ir sidabrą (tikrąjį), o kur dar keraminiai dirbiniai (gal tik ypatingoms progoms pasipuošti). Bet man patinka atskleisti asmenybę stiliaus pagalba, tad draugausiu ir su skrybėlėmis, ir su ypatingais papuošalais, karts nuo karto keičiant juos į minimalistinius. O kuri rekomendacija Jums patiko labiausiai?

Palaikome ryšį! Sekite mane Instagram, tinklaraščio įrašus gaukite per Bloglovin, junkitės į Facebook grupę, skirtą šio tinklaraščio skaitytojams ir tiems, kas nori prisijaukinti lėtą gyvenimo būdą.

ŠIUO METU DIEVINU - tema iš kategorijos NAMAI, apimanti dalykus (daiktus, produktus, akimirkas) mūsų namams ir mums patiems, kuriuos atrandu, dievinu ir rekomenduoju. Tikiuosi, kad kai kurie radiniai sulauks ir Jūsų simpatijų, o galbūt tai bus proga diskusijai ir naujoms pažintims.

ŽEMIAU RASI PANAŠIŲ TEKSTŲ

0 komentarai

PRENUMERUOK ĮRAŠUS

Gauk naują įrašą tiesiai į pašto dėžutę ir skaityk prie kavos.

30 d. peržiūros