,

ŠIUO METU DIEVINU | 6

antradienis, lapkričio 28, 2017

kava dievinu

Tarp spūsčių, sąskaitų išrašymų, vakarienės gaminimo, mokesčių mokėjimų rasti minutę apkabinti savo antrąją pusę, nepamiršti palaistyti augalų, parnešti skanėstų šeimai, aplankyti draugus ir tt. Kartais man atrodo, kad tai super moters gebėjimas - viską spėti padaryti laiku. O kaip mūsų mamos? Jos gi buvo ir yra visagalės! Gal, kai leidi sau išsirinkti prioritetą, surikiuoji darbus pagal valandas ir svarbą, randi laiko dalykams, kurie trokšta Tavo dėmesio. Šiandien papasakosiu ką šiuo metu dievinu ir kas mane daro laiminga, valandai ar dviems, kol manęs nepagrobs darbai.

YOPE rankų ir kūno balzamas

Pradėsiu nuo produkto rekomendacijos, kurį rasite Lenkijoje. Žinau, kad dauguma žmonių ten lankosi dėl pigesnių mėsos alternatyvų, dėl rūbų ar batų... Aš ten lankausi dėl romantiškos priežasties - knygų ir žurnalų. Paskutinį kartą su draugu buvome Suvalkuose, vaikštinėjome po PLAZA centrą, ieškodami žaisliukų eglutei (pirmoji mūsų eglė naujuose namuose), maisto produktų, o aš asmeniškai - maisto savo sielai, t.y. knygų. Beieškant reikiamų dalykų, vienoje kosmetikos parduotuvėje radau lenkų gamintojų YOPE kūno ir rankų balzamą, kuris senokai buvo mano pirkinių sąraše. Natūralus, kvepiantis verbena, neerzinantis mano odos, su dozatoriumi, sušvelninantis kiekvieną odos lopinėlį, su meškėno atvaizdu ant pakuotės. Neatsimenu kada kuris nors balzamas suteiktų tiek teigiamų emocijų. Nesu sudėties eksperte, tačiau produktas neturi kenksmingų dalių, yra 99% natūralus.

yope balzamas

LELIJOS 

Kokias gėles mėgstate? Jeigu manęs paklaustų, atsakyčiau - baltas. Kartais nesvarbu kokia tai gėlė, svarbu, kad ji, savo baltumu man primena ramybę, purumą, trapumą ir švelnumą. Neseniai svečiuose apsilankė fotografas iš vieno žurnalo (gruodį pasirodys straipsnis su fotosesija apie Dievinu veiklą), tad tradiciškai, nusipirkau namams gėlių (atnešu namo gėlių kai laukiu svečių), tiksliau vieną leliją, pabandymui. Nesu gavus šios gėlės dovanų, bet jos grožis visuomet patraukdavo mano dėmesį gėlių parduotuvėse. Balta lelija stovi ant stalo jau savaitę ir džiugina labiau nei džiugintų kokia kita gėlė. Na, nebent tai būtų baltų bijūnų ar tulpių puokštė. Jeigu norite laimės recepto, jis gali prasidėti nuo gėlės pamerkimo į vazą ir nebūtinai brangios, eksliuzyvinės, tinka kad ir laukinės, jeigu vasara. O šiaip, gėles stenkitės pirkti turguose, nes parduotuvėse jos velniškai brangios.

gėlės lelijos

KAVA išsinešimui

Kai skaičiau knygą, apie kurią minėjau paskutiniame įraše, supratau, jog mano meilės kalba yra - palaikymo žodžiai, laiko leidimas kartu, paslaugos, fizinis prisilietimas ir dovanos gavimas, tai praktiškai iš penkių meilės kalbų, aš kalbu visomis penkiomis. Meilės kalba apibūdina kas Jums svarbu santykiuose, kokia kalba turėtų kalbėti Jūsų antra pusė ar sutuoktinis, kad jaustumėtės laiminga. Nesuprantu, kodėl esu tokia godi ir reikalauju visko? Gal todėl, kad ir pati galiu kalbėti visomis penkiomis kalbomis? O į kurią kalbą priskirti - norėčiau kavos (su mintimi, kad ją Tau parneštų) - sakinį? Tikriausiai į paslaugų, kuomet savaitgalį esi tikra namisėda ir nenori nė kojos kelti į lauką, vis pasakoji draugui kaip nori kavos, o jis, išvažiavęs reikalų, grįžęs parneša man kavos puodelį iš artimiausios mūsų kavinės (ir dar didesnį dydį nei įprastai geriu). O tada, sėdžiu apsikabinus tą puodelį ir šypsausi, nepamirštų jam padėkoti milijoną kartų, pasakyti, koks jis yra nuostabus ir mylintis. Išgėrus kavos, neskubu išmesti puodelio, nes jis tampa ypatingu. Nepakartojamas ryšys būna tarp žmonių, kai jie žino vienas kito laimingų akimirkų ingredientus ir stengiasi, kad tų ingredientų po ranka būtų kuo daugiau.

kava namuose

Aš esu emocionalus žmogus, mano gyvenime kiekvienas daiktas turi reikšmę, kiekvienas teigiamas įvykis įsirėžia į atmintį. Galiausiai, taip gera save suprasti ir žinoti, kokie dievinami dalykai pakelia ūpą ir daro mus super moterimis. Tad, jeigu žvarbiems orams esant jaučiate, kad reikia pasirūpinti savo oda, rekomenduoju YOPE balzamą, jeigu Jūsų namams trūksta jaukumo ar laimės, pradžiai užtenka parnešti gėlių. Jeigu ko nors trūksta, sakykite apie tai garsiai, mylintis Jus žmonės nemoka skaityti minčių, bet bus laimingi suteikdami Jums tai, kas praskaidrina Jums kasdienybę.

ŠIUO METU DIEVINU - tema iš kategorijos NAMAI, apimanti dalykus (daiktus, produktus, akimirkas) mūsų namams ir mums patiems, kuriuos atrandu, dievinu ir rekomenduoju. Tikiuosi, kad kai kurie radiniai sulauks ir Jūsų simpatijų, o galbūt tai bus proga diskusijai ir naujoms pažintims.

ŽEMIAU RASI PANAŠIŲ TEKSTŲ

0 komentarai

PRENUMERUOK ĮRAŠUS

Gauk naują įrašą tiesiai į pašto dėžutę ir skaityk prie kavos.

30 d. peržiūros