, ,

PASIMATYMAS SU SAVIMI

sekmadienis, gegužės 14, 2017

dievinu

Nuoširdžiai tikiu, kad visų santykių pradžia yra – geri santykiai su savimi, o jau vėliau tvarkomi visi kiti reikalai. Santykius su savimi privaloma puoselėti, tobulinti ir branginti. Idealūs santykiai būna tuomet, kai paisome savo norų, nesame įsprausti į rėmus, elgiamės natūraliai ir mylime save.

Ilgai nagrinėjau santykius su vidiniu „aš“ ir bandžiau suprasti – kokią įtaką man turi aplinka ir aplinkiniai žmonės, kad aš negaliu mėgautis savo įpročiais; kodėl nustojau vartyti žurnalus ar eiti nežinomomis kryptimis Senamiestyje. Kas mane tramdo ir kodėl? Kada pradėjo silpnėti ryšys su mano vidiniu pasauliu ir asmenybe?

Šiam atvejui puikiai tiktų nuvalkiota mintis, kad mes patys kuriame savo laimę, bet tuo pačiu – ar žinome kokie dalykai mus verčia jaustis laimingais? Ir ar mes stengiamės dėl šių dalykų? Gal kažko dar nepatyrėme, neišbandėme, kas galėtų mus pradžiuginti? Jeigu praradome ryšį su savimi, vadinasi - suaugome ir mūsų akiratyje atsirado visai kitos atsakomybės. Dar kitu atveju – pasikeitė gyvenimo būdas arba buvome priversti keistis dėl kitų žmonių. O kartais paprasčiausiai vaidiname, jos norime būti tobulos asmenybės, kuomet gebame suderinti milijoną darbų ir užsibrėžtų tikslų, kurie kartais mums primesti iš aukščiau. Ir kam tas maratonas?

darbo vieta

Yra išimčių - maratono bėgimas ne visada gali būti neigiamu įpročiu, jeigu tik gerai jaučiamės dėl to. Jeigu kiekvieną dieną keliamės su mintimi – ką aš darau su savimi? – meilė sau blėsta. Todėl kartais stabtelėkite ir susimąstykite, kodėl taip vyksta ir kaip būtų galima to išvengti. Meilę atgaivinti galima n būdais, bet vienas geriausių yra - atrasti laiko sau. Kalbu apie kokybišką laiką, kuris skirtas tik Jums ir Jūsų mintims. Tik Jūs geriausiai žinote, kokie yra slapčiausi Jūsų norai ir siekiai, kuriuos slepiate savyje. Nuo šiol elkitės protingai - suorganizuokite pasimatymą su savimi! Pasimatymo metu galėsite grįžti prie užmirštos veiklos ar atidėtų planų. 

Matau pro langą pavasarį, todėl šiandien rekomenduosiu Jums pasimatymo scenarijus, kurie idealiai tinka šiltuoju metu ir ne tik - pasiūlymai, kaip galima būtų įsimylėti save iš naujo (tam tikras manifestas sau):

 Itališka vakarienė lauke / terasoje / balkone. Nors žmonės sako, kad itališkos virtuvės nėra, kadangi Italija žinoma savo regionų skirtinga virtuve, bet kai kurie patiekalai įprastai asocijuojasi su šia šalimi. Galvoju apie makaronus - man jie visada būdavo NR1. Galvoju apie alyvuoges, kokybiškus artišokus ir naminę pomidorų pastą, ak taip, sūris. Niekada nepirkdavau parmezano sūrio, bet gal verta investuoti į savo pasimatymą? Praleisčiau visą valandą mėgaujantis puikiais makaronais savo terasoje, tik aš ir aš.

 Jeigu vairuočiau, iškeisčiau automobilį į dviratį (arba kaip daryčiau aš – imčiau paspirtuką). Kaip jau žinote - esu paspirtukų mergina. O gal paprasčiausiai neturiu tinkamo dviračio ir dėl to visiems sakau, jog jei aš, tai su paspirtuku. Į artimiausią kavinę kavos.

paspirtukas

 Surengčiau pikniką. Būčiau laiminga, jeigu karts nuo karto gyvenčiau netoli jūros. Ateičiau prie jos su užkandžiais, gėrimais, knyga ir skirčiau sau magišką laiką (o jei dar aplinkui būtų kuo mažiau žmonių...). Pikniką galima būtų surengti artimiausiame parke ar sodyboje, netgi Senamiestyje – atsisėsti ant suoliuko prie mėgstamiausių vaizdų ir geriant šiltą gėrimą – skaityti ar planuoti ateitį.

 Vartoju daug skysčių, todėl vėl gi - išgerčiau kavos ar arbatos kavinėje neturėdama telefono, kompiuterio bei knygos. Pabandyčiau ištirpti akimirkoje ir paskęsčiau savyje.

 Miegas. Jeigu tam, kad galėtumėte jaustis laimingais trūksta poilsio - skirkite laiko miegui. Miegas vienas geriausių vaistų, o taip pat ir grožio pagalbininkas. Kartais tie visi darboholikai nesuvokia, kad tam, jog visas organizmas sklandžiai veiktų - reikia gauti pakankamai miego valandų. Nes kitaip, laikui bėgant, prarasime dalį sveikatos. Todėl dar vienas pasimatymas - miego valandos lovoje.


miegamasis

Kinas. Filmų vakarams namie nereikia turėti daug drąsos, tačiau, nueiti į kiną vienai - romantiškas ir jaudinantis variantas. Norėčiau. Norėčiau dar ir todėl, kad mano meilė kartą ar du ėjo į filmą be palydos ir sakė, buvo smagu. Į šią kategoriją įeina galerijų ir muziejų ar renginių lankymas! Drąsiausioms rekomenduočiau pasimatymą kitoje šalyje. O kad aš galėčiau tai įgyvendinti, gyvenčiau slow ritmu ir būčiau laimingiausia pasaulyje. Pirma stotele gali būti kuris nors Lietuvos miestas, kuriame nebuvote ar į kurį labai norėtumėte sugrįžti.

 Nemėgstu spa procedūrų, bet manau, kad tai viena iš meilės išraiškų sau. Man smagu puoselėti save, jeigu to trokšta kūnas. Bet labiausiai mėgstu visą puoselėjimą pradėti nuo ryto - stengiuosi išgerti stiklinę šilto vandens su citrina. Bet jeigu dievinate visus tuos vonios reikalus - pasimatymą planuokite vonioje! O aš tuo metu tepsiuosi veidą ir rankas aliejais. 

 Parduotuvių lankymas - savotiška terapija, bet tai gali būti tikru malonumu, jeigu turime paruoštą planą. Tarkime, norėčiau atnaujinti savo garderobą - surašau, kokių drabužių man reikia, kokio tipo, kokios sudėties, prie ko derėtų ir kiek galiu išleisti visiems deriniams. Tik tada leisčiausi į smagų pasimatymą, kurį galėčiau vainikuoti desertu mėgstamiausioje desertinėje. Nepamirškite, kad tam turite skirti pakankamai laiko ir apsirengti patogiai, kad visas tas drabužių primatavimas nebūtų sudėtingas ir varginantis. Svarbiausia, pajusti laimę nuo apgalvotų sprendimų realizavimo. Šiandien jau įgyvendinau šį planą ir sekėsi puikiai!


pirkinių plnavimas

 Visos likusios pramogos. Norėčiau išbandyti laipiojimą uolomis, vis dar kaupiuosi bėgimui, bet tikiu, kad Jūs turite dar didesnių norų išbandyti visus įmanomus gyvenimo atrakcionus. Tad nueikite kartu su savimi pasisemti įspūdžių, kad būtų galima smagiai praleisti laiką. Pamatysite, kad adrenalino turėsite tiek pat, kiek turėtumėte būnant su kompanija. Nes svarbiausia yra - emocijos, jeigu jos yra labai teigiamos, meilė sau tik auga.

Šiandien sugalvojau 9 scenarijų, bet tikiu, kad rytoj man toptelėtų dar viena ar kelios mintys. Kartais ir man nutinka nemalonūs dalykai, bet tokiu metu svarbiausia - nepasiduoti ir prisiminti, kas esate ir kas Jus skatina gyventi taip, kad galėtumėte mylėti save be jokių kliūčių. Jeigu tik turite dar įdomesnių, pasimatymo su savimi, idėjų - būtinai pasidalinkite! Nepamirškite, kad Jūsų vidinis aš - turi žydėti. Linkiu įsimylėti save!

galerija, plakatas

ŽEMIAU RASI PANAŠIŲ TEKSTŲ

0 komentarai

PRENUMERUOK ĮRAŠUS

Gauk naują įrašą tiesiai į pašto dėžutę ir skaityk prie kavos.

30 d. peržiūros