,

JEIGU KITAM VERSLUI AR PROJEKTUI SEKASI GERIAU NEI MAN?

antradienis, gegužės 09, 2017


Žinau, kad mano skaitytojų tarpe rasčiau nemažai verslininkų arba kaip aš mėgstu išsireikšti - mažo verslo kapitonų. Niekada nelaikiau savęs verslininke, tačiau tam, kad mano visa aplinka taptų man palankesnė, kartais prisiverčiu nusiųsti žinutę visatai ir pasakyti žmonėms - esu verslininkė. Kartais atrodo, jog nenusimanau versle (ir tai iš dalies yra tiesa), bet žinau, kad visko išmokstama ir taip pat žinau, jog nieku gyvu negalima savęs lyginti su kitais, pažengusiais kūrėjais, kurie tarkime, tvarko reikalus geriau nei aš.

Rašau šį įrašą tiems, kas jaučiasi neužtikrintai kuriant ir kartu pardavinėjant savo kūrinius, rašau tiems, kas siekia karjeros srityje, kur jaučiama didelė konkurencija. Visi mes jaučiamės silpni kai mus užgula rūpesčiai, susiję su mūsų veikla. Tačiau visi mes žinome, anksčiau ar vėliau - susidorosime su tuo. 

Tai, kad apie mane rašo internetiniai leidiniai, nereiškia, jog esu geresnė už kitą kūrėją, esu tiesiog kitokia. Ir aš kartais kažko pavydžiu kitam kūrėjui ar verslininkui, bet puikiai žinau, kad mano smėlio dėžė jaukesnė ir joje vyksta visai kiti stebuklai. Tačiau, vistiek kartais apima baimė - jog kažko nepasiekėme ar nemokame ir neva mūsų verslas ar projektas žlugs. Noriu padėti sau ir Jums, kartu pereiti šį etapą, kuriame jaučiatės silpni ir kartu atsigręžti į tai - kokie mes esame stiprūs šiuo metu.

Jeigu kitam verslui ar projektui sekasi geriau nei man?

Mes niekada nežinosime apie kito žmogaus nesėkmes ar trūkumus, jeigu apie tai jis mums nepapasakos ir jeigu nepamatysime to žmogaus darbų fiasko. Niekas nėra linkęs traukti į viešumą blogiausių dienų, silpniausių verslo vietų ar abejonių. Todėl, jei kažkam sekasi geriau nei mums - laikas atsigręžti į save ir jei jau pradėjote pavydėti - tai tuomet sėskite ir paanalizuokite savo atvejį.

Kodėl stovime vietoje, ką reikėjo daryti kitaip, kokie tolimesni planai, kad galėtume pasiekti tai, ko pavydime kitiems. Tad paprasta, jei pavydi - pradėk analizuoti savo situaciją ir krapštytis visose nesėkmėse ir sėkmėse - o tai nemenkas darbas ir dažnai neteikiantis didelio malonumo. Gal tuomet nustosime gaišti laiką pavydėdami kitiems sėkmės, o pradėsime analizuoti tiek savo sėkmės nebuvimą, tiek konkurento ar kito žmogaus sėkmės žingsnius. Primenu, tai nemenkas darbas.

Dar vienas puikus patarimas būtų - reikia mokėti džiaugtis mažais dalykais. Dažniausiai to nemoka daryti tie, kas niekada ir nesidžiaugia akimirkomis, neįvertina viso gyvenimo grožio ir nebūna sentimentalūs. Jeigu pradedame pavydėti ar lyginti save su kitais - metas įvertinti savo gyvenimą ir darbą iš gerosios pusės. Būti dėkingam už visas galimybes ir pasidžiaugti - galbūt man ne taip gerai sekasi, bet kokią prabangą turiu, galiu dirbti iš namų, galiu likti su vaikais ar galiu išeiti kur nors kada panorėsiu - tai nedidelė dalis dalykų, dėl kurių džiaugiuosi, kai apima liūdnos mintys. Svarbu žinoti, ko pasiekėme ir būti dėkingiems už tai, ką turime. Būtina švęsti savo mažas pergales, nes jos parodo kokie esame laimingi pasiekę bet kokį etapą.

do what you love

Reikia mokėti džiaugtis kitais, didžiuotis draugais ar pažįstamais, kad jiems kažkas pavyko. Kuo daugiau teigiamų minčių ir linkėjimų išsiunčiame į aplinką, tuo daugiau malonaus grįžtamojo ryšio sulauksime. Galima netgi parašyti laišką žmogui, kuris įkvepia ir kuris pasak Jus yra sėkmingas, parašyti, kad juo žavimės ir norime pasiekti tokių aukštumų ir savo versle ar projekte. Stenkimės palaikyti tuos žmones ir parodyti jiems savo dėmesį, po to jausime palengvėjimą, kad viskas yra savo laiku ir savo vietoje, ir mūsų rajone greitai bus šventė.

Kokia yra mano situacija? Esu ta, kuri turi begalę ups and downs, esu ta, kuri kartais pavydi, bet užtikrintai sakau, kad moku džiaugtis kitų pasiekimais ir jaučiuosi daug geriau galėdama tai jiems pasakyti. Mane aplanko niūrios mintys, susijusios su mano verslu, bet tuomet sėdu ir apgalvoju visą savo strategiją, planus, ateities perspektyvas ir judu toliau. Kartais išsilieju savo draugui, o jis man atveria akis - Tu pažiūrėk ką pasiekei būdama viena. Kartais mane nuliūdina, supykdo klientai - bet kadangi jų tokių vienetai - draugas visada siūlo atsigręžti į tuos klientus, kurie milijoną kartų atsveria bloguosius atvejus ir pasidžiaugti - kokia esu laiminga, kad mane supa nuoširdūs ir geri žmonės. Kartais mane slegia finansiniai rūpesčiai, bet tada pagalvoju - na ir gerai, vistiek daiktų pilna, kavos geriu mažiau, o šiuo metu turiu didesnių turtų - šeimą, meilę, draugus, namus, sveikatą. Kartais man sunku, bet tada išsitraukiu savo vaistus, o tai ir svarbiausia - žinoti, kaip galima sau padėti sunkiausiomis akimirkomis. 

kava

Man padeda knyga su kava, draugas, tėvai, dėkingumas, laisvė ir laimė, kurią jaučiu darydama tai, ką labiausiai mėgstu. Pavydas dingsta, kai susikaupi ties savo gyvenimu ir laime. Linkiu Jums sėkmės ir kuo daugiau džiaugsmo savo veiklose. Nepamirškite, kad esate nuostabūs, nes jau išdrįsote veikti.

ŽEMIAU RASI PANAŠIŲ TEKSTŲ

0 komentarai

PRENUMERUOK ĮRAŠUS

Gauk naują įrašą tiesiai į pašto dėžutę ir skaityk prie kavos.

30 d. peržiūros