,

BLOGERIAVIMAS - KAS MAN IŠ TO?

ketvirtadienis, birželio 15, 2017

tinklaraštis

Vakar mes (tinklaraštinkai) šventėme tarptautinę blogerių dieną. Su kuo ir sveikinu visas savo koleges! Ir žinote ką, blogeriavimas įgauna pagreitį. Jau vis daugiau atsiranda tinklaraščių, rašančių apie namus ir gyvenimo būdą, ne tik apie rūbus. O kaip didžiuojuosi savo asmeniniais pasiekimais - rašymo treniravimas ir tinklaraščio nuoseklus (beveik) pildymas. Norėčiau šiandien papasakoti ką reiškia man blogeriavimas ir kokius lietuvių tinklaraščius aš skaitau.

Tinklaraštį pradėjau rašyti kovo 3 dieną, 2013 metais. Jeigu ne tinklaraštis, nebūtų mano prekinio ženklo, darbo iš namų, džiaugsmo, naujų projektų, kuriuose sutikau nepakartojamų žmonių ir draugų. Nebūtų žmonių! Tai mano vizitinė kortelė, iš kurios galite pažinti mane ir mano veiklas. 

Dievinu skaityti tinklaraščius, kai atrandu tam laiko, bet taip pat dievinu kalbėti kokia nors įdomia tema ir apie ją pasakoti skaitytojams. Viliuosi, kad mano skaitytojai gauna naujos informacijos, sužino apie naudingus informacijos šaltinius ir išmoksta mėgautis gyvenimu, semiant iš tekstų teigiamas emocijas. Ačiū, mielieji, kad nepraeinate pro šalį ir Jūsų vis daugėja. 

Galite pagalvoti - o kam tas tinklaraščio rašymas? Tai, pirmiausia, savirealizacija, tobulėjimas, savo asmenybės pokyčių fiksavimas, dalinimasis patirtimi ar kita informacija ir darbas. Tai aistra, nuolatinis įkvėpimas, kurį dievinu. Neįsivaizduoju savo gyvenimo be rašymo ir galimybės padėti kitiems, šviesti, susipažinti su kitais rašančiais ir visada turėti galimybę pasitempti, dirbti su savimi.

darbas

Kartais atrodo, kad blogų industrija Lietuvoje neriasi iš kailio... Visi spaudžia rašyti, gaminti naujas temas, nepamiršti nuoseklumo, skaitytojų, geros kokybės nuotraukų. Ir gerai, nes mes tuo pačiu ir išbandome savo jėgas. Jeigu kas pradėjo rašyti, tai jis supranta, kad ši veikla kaip ir kiekvienas darbas ar pomėgis - turi būti puoselėjamas ir turi būti daromas kokybiškai (daugiau apie kokybišką tinklaraštį galite sužinoti čia). Neįmanoma pasiekti gerų rezultatų, neįdedant pastangų, nebent tas tinklaraščio rašymas yra be tikslo ir kažkokių konkrečių siekių (lyg būtų asmeniniu dienoraščiu). 

Šiame darbe svarbiausia jausti malonumą, pasitenkinimą ir turėti tikslą ar viziją. O jei dar dvejojate - ar prasidėti su rašymu, mano patarimas būtų toks - bandykite. Pasirūpinkite temomis, nuotraukomis ir pirmyn, jei nepatiks - visada galėsite pasitraukti. Na ir žinoma, būtinai susipažinkite su kokybišku tinklaraščio rašymu (nuoroda aukščiau)!

Šiandien norėčiau pasidalinti savo mėgstamais lietuvių tinklaraščiais, kuriuos arba skaitau pastoviai, arba į kuriuos tik kartais užsuku:

ANT MEDINĖS LENTELĖS ir Kristina, su kuria kadaise susipažinau per savo dirbtuvių gimtadienį.
BLANC AFFAIR ir Giedrė. Su ja pažįstamos ir gyvenime, labai daug skaitanti moteris.
HEALTHY HAPPEND (šiuo metu jos blog`as išgyvena rekonstrukciją) ir Solamita, su kuria nenusibosta kalbėtis apie sveiką mitybą ir kuri prisidėjo prie mano kavos pokyčių.
E-INTERJERAS ir Evelina, su kuria sutampa požiūris į namų interjerą bei pas kurią atsirado du tekstai apie mano namus ir mano patarimus apie jaukumą namuose.
NATURAL ID (dėl tikrai gerų patarimų, norint naudoti draugiškus produktus)
SANSUCRE ir mano Rūtelė, kuri tapo mano bičiule.
ŠOTLANDAS ir Edgaras, kuris pradėjo savo tinklaraštį visai neseniai, bet spėjo mane pavergt savo estetika ir tekstais.
TEN KUR NAMAI ir Sigita, su kuria sutampa požiūris į namų jaukumą.

Tikiuosi šis įrašas padės iš dalies suprasti blogeriavimo aistrą, o gal netgi pastūmės išbandyti šią veiklą? Nepamirškite, kad jeigu darote tai su meile, viskas klostosi gerai! Jeigu turėčiau ką nors sekti, skaityti - rekomenduokite komentaruose, su malonumu susipažinsiu su dar neskaitytais ar negirdėtais tinklaraščiais. O visus tinklaraščius man patogiausia sekti per Bloglovin.com platforma, kur, seku ir užsienio tinklaraščius. O Jūs? Ar rašote? : )

Palaikome ryšį! Tinklaraštį galite sekti perBloglovin, taip pat kviečiu į Instagram bei Facebook grupęskirtą šio tinklaraščio skaitytojams ir tiems, kas nori prisijaukinti lėtą gyvenimo būdą.

ŽEMIAU RASI PANAŠIŲ TEKSTŲ

0 komentarai

PRENUMERUOK ĮRAŠUS

Gauk naują įrašą tiesiai į pašto dėžutę ir skaityk prie kavos.

30 d. peržiūros