,

ŠIUO METU DIEVINU

pirmadienis, vasario 13, 2017

namai

Nutariau grįžti. Kadangi ilgai laukiau gyvenimo permainų (kurios vėl įkvėptų rašyti apie namus), mintyse buvau paslėpusi šį tinklaraštį po storu megztiniu ir krūva knygų. Karts nuo karto jaučiau stiprų norą rašyti, tik, kamavo klausimas - rašyti? Apie ką? Nesu ekspertė, tačiau žinau kokie tekstai įkvepia mane pačią, kokie sakiniai verčia mane jaustis laiminga... Todėl būtent tokiais įrašais noriu dalintis ir aš. 

Pagrindinis šio tinklaraščio variklis - namai. Pažadėjau sau, jog tobulėsiu ir nepamiršiu šios vietos, kurią labai gerbiu. Rašysiu apie malonumus ir vertybes susijusias su namais, jaukumu, verslu ir moteriškumu. Pirma tema iš kategorijos NAMAI šiandien yra - ŠIUO METU DIEVINU. Ji apima dalykus, kuriuos dievinu, rekomenduoju ir atrandu. Tikiuosi, kad kai kurie radiniai sulauks ir Jūsų simpatijų, o galbūt tai bus proga diskusijai ir naujoms pažintims.

***


Skubiai reikėjo kavos ir mintyse aidėjo tik vienas jos pavadinimas: la nicaragua. O kadangi mano skonio receptoriai pradėjo krėsti pokštus ir nori atsisakyti kavos - tai reiškia vieną - meilė kavai blėsta. Nepaisant to, kartais užsinoriu jos, tačiau reikia pasistengti, kad rasčiau tikrai malonaus skonio ir kvapo kavą, plikomą namuose. Šviežia Kava arba Huracán Coffee vietoj aukščiau minėtos La nicaragua pasiūlė man La Guachoca ir neapsiriko! Vien kvapas, atidarant pakuotę, pakeri ir norisi šią kavą uostyti visą dieną. Jos aromatas: kakaviniai sviestiniai sausainiai, mandarinai.

kava

Sedum morganianum / Burro's tail sukulentas iš Soirée

Kai įsigijau String of Pearls augalą - laimei nebuvo ribų, bet mano laimė tęsėsi neilgai. Netinkamai prižiūrėjau šį grožį ir teko atsisveikinti su juo. Vėl panorėjau augalo su plaukais, kuris nebūtų toks lepus, bet turėtų ilgas kasas, kurios žavingai tįsotų nuo lentynos. Užsukau į Soirée studiją (kur galima rasti gėlių ir augalų) ir radau sau draugą, kurį mama vadina vynuoge. Apsilankius šioje studijoje, ne tik turėsi pasirinkimą tarp išskirtinio grožio augalų, bet kartu gali gauti augalo pasą - atspausdintą informaciją apie augalo kilmę ir priežiūros rekomendacijas. Gauni ne tik gražų ir galbūt unikalų gražuolį, bet ir informacijos apie jį, o tai didžiulis pliusas!

sukulentas

Good vibes sojų vaško žvakės iš Moshi

Esu jautri kvapams, tad jei kambaryje dega cinamono kvapo žvakė - po kelių valandų kamuoja galvos skausmai. Baiminausi, jog visą gyvenimą negalėsiu džiaugtis žvakių aromatu; kad visi tie sintetiniai kvapai tik pablogins savijautą, o taip norėjosi švelnaus kvapo namams... Kartą, kai turėjome reikalų Odminių gatvėje, užsukome su draugu kavos į Morka Boutique patalpas - ten, mano žvilgsnį prikaustė visa Moshi - estų prekės ženklo kolekcija. Tarp kosmetikos buvo ir žvakių, o labiausiai mane sužavėjo žvakių sudėtis (sojų vaškas) ir kvapas. Atradau širdžiai mielą kvapą - banana bread, kurį esu įsimylėjusi iki šiol. Ta proga reikės iškepti bananinę duoną.

žvakės

ŽEMIAU RASI PANAŠIŲ TEKSTŲ

4 komentarai

  1. Smagu rasti naują įrašą, o ir dar apie namus!
    Aš pati prieš porą savaičių įsivaikinau sukulentą, meilei ir džiaugsmui ribų nėra :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Giedrė! Kaip tik Tavo tinklaraštį peržiūrėjau ir taip pat buvau sužavėta! Noriu skaityti dar ir dar, taip, kad su padrąsinimais - pirmyn, būsiu nuolatine skaitytoja!

      P.S. Parodyk savo sukulentą! :))

      Panaikinti
  2. Koks šiltas ir jaukus įrašas! Kaip visada... Vos pamatau pranešimą - bėgu skaityti! Tikiuosi nauji namai ir nauji reikalai įkvėps dar labiau ir pamaloninsi mus tokiais nuostabiais įrašais dar dažniau chi chi :)) ps. Pas mus čia yra tokių nerealių parduotuvėlių, kur ir HAY design niekučių galima rasti (pss. ir aš tą patį šaukštelį turiu, gi koks grožis, kaip neturėsi), net neabejoju, kad Tau baisingai patiktų. Jei kada teks apsilankyti Mančesteryje - nuvesiu visur :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, Solamita!
      Aš tikiuosi, kad apsilankysi čia ne kartą! :)
      Oi ir kaip man susisuktų galva dėl visokių grožių pas jus!

      Panaikinti

PRENUMERUOK ĮRAŠUS

Gauk naują įrašą tiesiai į pašto dėžutę ir skaityk prie kavos.

30 d. peržiūros