,

BUS PARDUOTUVĖ

penktadienis, vasario 19, 2016

DEKORUOTI PUODELIAI

Didžiausią savo laiko dalį teikiu ateities projektams. Kuriu „namus“ parduotuvei, kurioje išvysite dekoruotus puodelius ir ne tik. Mano planai „Dievinu“ prekiniam ženklui yra globalūs ir nekantrūs. Noriu viską vainikuoti saldžia estetika, kurios trūksta mūsų kasdienybėje. Norėčiau kiekvienam padovanoti po šypseną ir daug gerų emocijų, todėl pristatau DIEVINU DESIGN, o trumpiau - DIEVINU, kur esmė ne tik puodelių dekoravime, o visame prekiniame ženkle nuo pakuotės iki mielo bendravimo su žmonėmis ir įdomaus bendradarbiavimo.

dekoruoti puodeliai Kviečiu apsilankyti nauju adresu, kuriuo pasieksite parduotuvę - svetainę: www.dievinudesign.lt, o užprenumeravę naujienas, vieni pirmųjų sužinosite kas ir kaip bus svetainės viduje, bei gausite dovanų! Labai seniai norėjau pranešti šias naujienas, tačiau nebuvau iki galo užtikrinta dėl kai kurių dalykų. Dabar jaučiu, kad einu tinkamu keliu, o didžiausią palaikymą gaunu iš tų, kuriems dekoruoju puodelius (ir iš draugo irgi)! Esu dėkinga ir stengiuosi kuo geriau ir profesionaliau teikti paslaugas bei stebinti naujais dalykais. Kaip man sekasi ir kaip aš gyvenu, galite perskaityti čia. O daugiau apie mane ir mano kūrybą čia.

ŽEMIAU RASI PANAŠIŲ TEKSTŲ

0 komentarai

PRENUMERUOK ĮRAŠUS

Gauk naują įrašą tiesiai į pašto dėžutę ir skaityk prie kavos.

30 d. peržiūros