KNYGŲ LENTYNOS MEILĖS ISTORIJA

trečiadienis, vasario 10, 2016

RANKŲ DARBO KNYGŲ LENTYNA

Man baisiai patinka permainos, ypač tos, susijusios su remontu, perdažymu, perdekoravimu ir kt. Tik dabar pradėjau jaustis komfortiškai savo darbo kambaryje. Per keletą metų jis tapo daug šviesesnis ir atsirado palyginus, daugiau erdvės. Žinoma, kartais mano kambarys atrodo lyg sandėlis, prikrautas dėžių, puodelių ir pakavimo priemonių. 

Beveik visi mano kambario baldai - baltos spalvos, išskyrus knygų lentyną. Buvo kilusi mintis perdažyti ją baltai, tačiau persigalvojau, nes norėjau išsaugoti jos autentiškumą, tikrąjį veidą ir grožį. Mano knygų lentyna ar spinta, nežinau kaip tiksliai vadinasi ši konstrukcija, yra tapusi mano meilės simboliu. Jos atsiradimo istorija labai romantiška ir sakykime, lemtinga. Šį kartą noriu Jums papasakoti knygų lentynos istoriją.

Šį baldą pagamino man draugas, o pagamino todėl, jog knygų lentynos dėka mes ir susipažinome. Jis užkalbino mane pamatęs citatą, kurią įsirašiau prie savo paskyros vienoje svetainėje ir tarė: „galiu ne tik lentyną Tau pagaminti“ ir pasidalino nuoroda į savo darbų albumą. 

Citata, kurią užrašiau, buvo ši: I WANT A BOY WHO WILL BUILD ME BOOKSHELVES.
dinosaur bookKažkodėl tyliai svajojau, kad jei mano gyvenime atsiras koks nors įdomus vyras, tai jis būtinai turi žinoti kaip sukonstruoti knygų lentyną. Tuo metu mane buvo apėmusi romantiška aistra knygoms ir rašymui, todėl ir suteikiau knygų lentynai ypatingą prasmę (o ir neturėjau aš kur knygų dėti).

Susidomėjau žmogumi, kuris tiesiai šviesiai tarė mano norą galintis išpildyti... Pradėjome bendrauti ir po kelių draugystės mėnesių namuose atsirado žadėtoji knygų lentyna. Atkeliavo ji slapčia, nebuvau nieko žinojusi apie jos egzistavimą...

Graži, kvepianti, daryta pagal kažkurį internete matytą pavyzdį, grakšti ir neužimanti daug vietos. Svarbiausia, kad neaukšta, miela ir galima keisti vietomis jos vidines lentynas - kaladėles.

Dabar galvoju... smagu turėti kambaryje mini biblioteką, o smagiausia turėti daiktą, kuris tapo pažinties su žmogumi - simboliu. Labai miela istorija ir labai džiaugiuosi, kad mano gyvenime atsirado šis žmogus, kuris daro perversmus ir pildo mano svajones.

RANKŲ DARBO KNYGŲ LENTYNA

ŽEMIAU RASI PANAŠIŲ TEKSTŲ

2 komentarai

PRENUMERUOK ĮRAŠUS

Gauk naują įrašą tiesiai į pašto dėžutę ir skaityk prie kavos.

30 d. peržiūros