REKOMENDACIJA | SIUVIMO REIKALAI

pirmadienis, lapkričio 09, 2015

reikmenys

Regis nesu aš siuvėja ir nemėgstu adatų. Na ir suvokimo, kaip sujungti dvi medžiagas - neturiu. Mano draugų rate yra žmogus, kuriame pastebėjau, siuvimo su mašinėle, talentą. Tačiau, kad ir kaip neprofesionaliai jis tai darytų, jo pasiūti dalykai yra nešiojami ir naudojami bei žinoma, giriami. O aš tik spoksau į visus tuos dygsnelius ir mintyse tik aidi klausimai: ,,kaip veikia tas siuvimas?", ,,o jeigu aš nesuprantu to meno, tai aš jau nebe moteris?".

Tam, kad įrodyčiau savo moteriškumą, pradėjau sekti lenkės tinklaraštį apie siuvimo paslaptis. Paslapčių ji tikrai pažėrė, bet, kad visa tai nemotyvavo siūti. Buvo malonu žiūrėti į jos nuotraukas, į tai, kaip atrodo jos pildomi įrašai ir koks kokybiškas to tinklaraščio turinys. Tačiau jau tada pagalvojau, kodėl neradau panašaus dalyko Lietuvoje...?

Laikui bėgant, visata man padėjo atrasti lietuvę, kuri dievina siūti ir kuri ką tik neseniai pradėjo eiti savo tinklaraštininkės pareigas. Iki šiol, ji viską fiksavo savo Instagramo paskyroje (jau tikriausiai pastebėjote, koks naudingas yra Instagramas), kur mane užkabino jos nuotraukos, pradėjau ją sekti. 

Visa paskyros atmosfera yra man artima ir labai romantiška, bet tuo pačiu ir kokybiška. O vėliau *bumpt* ir ji sukūrė tinklaraštį, kiek vėliau pastebėjau - apie siuvimą! Tai aš Jums pasakysiu - idėjos ir norai sklando ore.

taškuota dryžuota

Susipažinkite su Simona, Taškuota Dryžuota savininke. O kai perskaičiau jos ,,apie mane" aprašymą - parašiau jai laišką. Ir ne, ji neprašė manęs pasidalinti jos tinklaraščiu, tą sugalvojau pati. Apie nuostabius dalykus reikia pasakoti, o ypač kai jie bus naudingi kitiems. Na o kas mane pastūmėjo jai parašyti, tai štai šie šodžiai: 

,,Mano džiaugsmas matuojamas medžiagų metrais. “Man pusantro metro šifono, ir dar du metrus šios flanelės” – sakau pardavėjui, o pati galvoju sau, kad šie pavadinimai tiktų ledams pavadinti. Taip pat švelnu."


taškuota dryžuota
TAŠKUOTA DRYŽUOTA INSTAGRAMO NUOTRAUKA
Nesu tikra ar pradėsiu siūti, bet esu tikra, kad eisiu pas ją į svečius skaityti gražių tekstų ir apžiūrinėti dar gražesnes nuotraukas. Šaunuolė Simona, kuri parodo, kaip nuoširdžiai galima džiaugtis savo talentu ir sugebėjimais. O ir kiek naudos bus jos dailiose pamokose! 

ŽEMIAU RASI PANAŠIŲ TEKSTŲ

2 komentarai

  1. 1) čia nėra lietuviškos kabutės: ( " " ); ( ,, " )
    lietuviškos kabutės atrodo taip: ( „ “ ) (apačioj devynetai, viršuje - šešetai)

    2) labai rekomenduoju pasikartot skyrybos taisykles, pravers:
    http://www.vlkk.lt/lit/nutarimai/skyryba/
    http://www.vlkk.lt/…/Nu…/skyrybos_taisykliu_gretinamasis.pdf

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O! Ačiū, ,,atradimas" : ))
      Kaip tik tai, ko ieškojau :)

      Panaikinti

PRENUMERUOK ĮRAŠUS

Gauk naują įrašą tiesiai į pašto dėžutę ir skaityk prie kavos.

30 d. peržiūros