,

HOW TO BE ORGANIZED EVERY WEEK

antradienis, liepos 14, 2015

HOW TO BE ORGANIZED EVERY WEEK

Šį įrašą priskirčiau prie ,,susiimk" temos. Dievinu tekstus, kuriuose rašoma kaip galima dirbti produktyviau, geriau ir smagiau. Dievinu tik su viena sąlyga - tekstuose turiu rasti aiškų scenarijų ką turėčiau daryti, kad dirbčiau produktyviau, geriau ir smagiau.

Kai perskaičiau antraštę: ,,HOW TO BE ORGANIZED EVERY WEEK" - mintyse susidėliojo neįkvepiantis vaizdas apie blevyzgų pilnus tinklaraščių įrašus. Vėlgi, savo tinklaraštyje turiu dalintis tuo, kas išbandyta, patikrinta ir verta pasakoti kitiems. Nutariau perskaityti tą ,,how to" įrašą ir supratau vieną - nejučiomis aš jau taikau tą būdą!

Kaip žinia, esu gyvenimo freelanserė; žmonės gali galvoti, kad esu menininkė, kuri dienų dienas daro tik malonius dalykus ir yra varoma vėjo iš kampo į kampą... Žmonės gali galvoti, kad neturiu ateities ir gali pykti, kad neskiriu jiems laiko... Vienas dalykas yra teisybė - esu savo laiko valdovė su galva pilna nerimo ir galiu dirbti kada noriu, kur noriu ir kaip noriu. Mano darbo grafikas yra chaotiškas, o gal reikia sakyti jog - neturiu aš to grafiko...?

Bet kokį darbą prie savo projektų vadinu darbu. Todėl galiu visą dieną praleisti prie kompiuterio ekrano ir neturėti laiko pavalgyti, bet nuveikti daug gražių dalykų! Pasisemiu idėjų, apsimetu kūrybinga ir viską žinančia. Galiu dirbti 7 dienas iš eilės ir neturėti atskiro laisvadienio ar kelių, galiu būti užsivertusi darbais sekmadienio rytą, trečiadienio naktį ir turėti laiko tik miegui.

Pajutau vieną - man reikia iškrovos dienos. Tai ne laisvadienis, tai ne poilsio diena, o iškrovos diena - kai nereikia susitikinėti su žmonėmis (mano darbe tai būtina), kai nereikia skubėti, daryti didelių darbų... Tą dieną tereikia paskirti ,,susiimk" procesui: planavimui, idėjoms, ramiai veiklai, užmirštų darbų atlikimui. Ta diena yra mano pirmadienis!


Pirmadienį pradedu greitu tempu, bet nepuolu niekur eiti, važiuoti, žodžiu - nekeliauju. Savaitės pradžioje planuoju susitikimus ateinančioms dienoms, derinu visokius mažmožius ir lepinu save. Taip rekomenduočiau elgtis ir tiems, kurie pirmadienį eina į darbą kokioje nors įstaigoje. Sutikite, daug lengviau pradėti savaitę nuo lengvo pirmadienio, tingaus pašto tikrinimo, skanios kavos ir pašnekesių su kolegomis.

Pamenu vienoje darbovietėje buvo nerašyta taisyklė - pirmadieniai skirti komandiniams pokalbiams, darbų aptarimams ir susikaupimui. Svarbiausia, įeiti į darbo savaitės ritmą. Palengva ir be streso.

Taigi patarimas toks: ,,keep Mondays completely clear" - jeigu esi laisvai samdomas darbuotojas, o jeigu dirbi 5 dienas per savaitę, padaryk pirmadienį laisvesnį nei kurią kitą dieną!

Originalus šaltinis: čia.

ŽEMIAU RASI PANAŠIŲ TEKSTŲ

0 komentarai

PRENUMERUOK ĮRAŠUS

Gauk naują įrašą tiesiai į pašto dėžutę ir skaityk prie kavos.

30 d. peržiūros