MEŠKA DOVANAI

sekmadienis, sausio 05, 2014

rankų darbo dekoruotas puodelis su užrašu meilė

Patys pirmieji mano bandymai su indų dekoravimu buvo praeitą vasarą. Tada irgi ruošiau dovaną draugui ir dekoravau jam lėkštes. Mano mintis buvo - perteikti labai smagias citatas, tačiau viskas vyko ekspromtu. 

Šį kartą sugalvojau, kad reikia jam padovanoti suasmenintą puodelį, kad jis būtų tik jam skirtas ir mano rankų darbo. Čiupau specialų flomasterį ir kokias 15 min mąsčiau nuo ko pradėti... 

Viskas prasidėjo nuo meškos piešinio, kurį piešiau per darbo pertrauką ir kuris, mano manymu, pavyko taip tobulai, kad panorėjau juo pasidalinti facebook paskyroje ir kur nors panaudoti. Tai ir panaudojau ruošiant draugui puodelį.

meška puodelis dekoravimas

Taip ir sugalvojau perkelti meškos atvaizdą ant puodelio, pridėti prie to dar ir kelis taškučius, kelis žodžius ir laukti, kada galėsiu įteikti. 

dekoruotas taškuotas puodelis

Sakė, kad jam labai patiko ir aš jau spėjau atsigerti iš to puodelio. Svarbiausia buvo rasti tinkamo dydžio ir formos puodelį, o po to jau sugalvoti kas ir kaip bus ant jo. Mėgstu citatas, rašytą žodį, todėl nutariau ranka parašyti kelis esminius žodžius. Beje, fotosesijoje panaudoti padėkliukai irgi yra mano gamybos.

dekoruotas puodelis su meška ir užrašu

dekoruotas puodelis su meška ir užrašu

Visi gyrė šį puodelį facebook paskyroje, tad pamaniau reikia savo piešimo ,,talentą" labiau išgryninti ir patobulinti, kas žino, gal atsiras daugiau tokių smagių puodelių... O gal kažkas užsinorės panašaus... Manau dar padekoruosiu vieną kitą puodelį ir parodysiu, visai patiko piešimo procesas ir aš mėgstu iššūkius, todėl pasistengsiu vienam tokiam jau pradėti ruoštis. O iš Jūsų lauksiu komentarų! :))

* Greitai bus puodelių ir kitų dalykų parduotuvė - svetainė, kurioje bus patogiau ir maloniau įsigyti norimas prekes. Svetainės adresas jau yra pasiekiamas: www.dievinudesign.lt, šiuo metu galima prenumeruoti naujienas ir gauti dovanų parudotuvės atidarymo datą. Žinoma, Jūs pirmieji sužinosite apie visas naujienas! Nekantrauju pasidalinti ta džiugia žinia!

dekoruotas puodelis su meška ir užrašu
dekoruotas puodelis su meška ir užrašu

ŽEMIAU RASI PANAŠIŲ TEKSTŲ

4 komentarai

  1. Labai smagiai atrodo. Ar irgi kartą gavau dekoruotą lėkštutę su puodeliu tai labai smagu. Toks asmeniškas. Tik mano mažytis, tai nelabai praktiškai naudoju. Kaip sakiau, kur kolekciją. Būtinai vieną įsigysiu :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš tai kad ir puodelių maniakė, bet kažkaip kitais žmonėmis nepasitikiu, kai dovanoja man puodelius, būna kai pataiko pagal skonį, bet retai :) tačiau tokių smagių puodelių nėra taip daug... na aš pabandysiu, ačiū Tau labai, kad šitaip skatini :))))

      Panaikinti
  2. Neįsivaizduoju žmogaus, kuriam nepatiktų tavo puodeliai! O jei tokių žmonių egzistuoja, tada jiem gal ne viskas tvarkoje su galva :D Taškučiai irgi yra jėga. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip gražiai moki įpūsti pasitikėjimo! Kad ir pasitikėjimo mano sugebėjimais, didelis ir storas ačiū! :)) Padėkos diena man šiandien :D

      Panaikinti

PRENUMERUOK ĮRAŠUS

Gauk naują įrašą tiesiai į pašto dėžutę ir skaityk prie kavos.

30 d. peržiūros