NAMELIO FORMOS LAIKRODIS SU RAIDĖMIS

antradienis, lapkričio 12, 2013

Namelio Formos Laikrodis Su Raidėmis
Mano laikas apsiavęs aukštakulnius, bėga maratoną. Nesvarbus jam rudens lietus ar mano perspėjimai, kad jau šalta.

Tad, kad tas laikas nuo manęs išvis nepabėgtų, padariau jam laikrodį!

Kadaise, kai buvau jauna, brolis man padovanojo tamsių spalvų laikrodį. Veikė jis gerai, nors ir be sekundžių rodyklės, o ir kitokio laikrodžio aš neturėjau.

Man svarbu, kad ant sienos kabėtų vienas vienintelis kambario laikrodis, nors kai dariau naują, likau išvis be laiko nuovokos.

Tiesą sakant, jei norėčiau nusipirkti laikrodį, turiu paplušėti, nes rasti gražų ir tinkamą - vienas vargas.

Todėl nutariau pasidaryti tokį laikrodį, kuris man patiktų ir tiktų.

Nukabinau brolio dovanotą laikrodį, išėmiau laikrodžio širdį (mechanizmą) ir rodykles ir pradėjau intensyviai galvoti apie laikrodžio projektą.

Ir štai, viešinant pas draugą, gimė idėja - namelio formos laikrodis su raidėmis vietoje skaičių. Po to sugalvojau, kad ir juodas katinas dalyvaus šiame projekte.

Užsikrėčiau taškuota manija, nes kai pasikeitė tinklaraščio išvaizda, pradėjau vėl mėgti polka dot (liet. taškuota) raštą. Turiu taškuotus puodelius, paltą, vazoną (kuri neseniai nutaškiau) ir dabar jau turiu taškuotą laikrodį.

Namelio Formos Laikrodis Su Raidėmis

Dar trūksta taškuotos patalynės! Bet kalbant apie laikrodį, užtrukau tik su galvojimais kaip tą, aną priklijuoti, kaip padaryti, kad rodyklės būtų matomos, o kaip pakabinti - vis dar galvoju. Visi sako, kad nesimato HOME raidžių, kurios tarnauja kaip 12, 3, 6 ir 9 skaičiai. O aš matau, gal čia galioja taisyklė, kas nori, tas mato? Na o dabar, papasakosiu subtilybes. 

Ko reikės?
  • Faneros.
  • Laikrodžio mechanizmo su rodyklėmis.
  • Rankinio pjūklelio.
  • Elektrinio gręžtuvo.
  • Pieštuko, liniuotės, trintuko.
  • Švitrinio popieriaus.
  • Baltų, juodų dažų.
  • Lako.
  • Dekoracijų (raidžių, katino arba skaičių ir tt.)
  • Dvipusės lipnios juostos.
  • Super Moment klijų.
  • Kreidos markerio geltonos spalvos.
  • Teptukų (dažyti paviršiui ir apskritos kempinėlės teptuko rutuliukams).

Namelio Formos Laikrodis Su Raidėmis

Kaip padaryti?

Pirmiausia reikia sugalvoti kokią formą pjaustysite iš faneros lakšto. Pasirinkau namo formą ir nupiešiau ją ant medienos. Pamatavau atstumus ir pažiūrėjau kaip išdėliosiu raides, bei mechanizmą.

Namelio Formos Laikrodis Su Raidėmis

Tada ir bandžiau išpjauti namo formą su rankiniu pjūkleliu. PASTABA: rinkitės dvipusius pjūklelio ašmenius, nors jie brangesni, tačiau pjausto geriau ir lengviau. 

Namelio Formos Laikrodis Su Raidėmis

Išpjautos formos kraštus būtina gerai nušlifuoti su švitriniu popieriumi. Po to, namo viduryje išgręžti skylę, kad tilptų strėlių mechanizmas. O tada jau pereiti prie dažymo. Dažiau dvi puses baltais akriliniais dažais po 2 sluoksnius, tada pasiėmiau teptuką su apskritimo formos kempinėle ir išspaudžiau rutuliukus per visą medienos plotą. 

Vėliau su paprastu teptuku koregavau rutulius, nes ne visi gavosi užbaigti. Kai visi dažų sluoksniai nudžiuvo, reikėjo visą namą padengti laku. Ir priklijuoti raides. PASTABA: klijuoti raides, skaičius ir tt. galima su Super Moment klijais ir su pavyzdžiui, dvipuse lipnia juosta. 

Mano atveju kai kurios raidės yra iš permatomo plastiko ir matytųsi klijai, tad draugas rado sprendimą - užklijuoti po gabalėlį lipnios juostos iš kitos pusės. 

Namelio Formos Laikrodis Su Raidėmis

Toliau paruošiau rodykles. Buvau nusipirkus iš Grupinis.lt kreidos markerio pavidalo baltos ir geltonos spalvų. Tad šie markeriai puikiai tinka piešti ant metalo. 

Įdėjau mechanizmą - priklijuotas jis irgi su dvipuse lipnia juosta. Priklijavau katiną ant kamino su klijais, tada įdėjau bateriją ir tic tac!

Namelio Formos Laikrodis Su RaidėmisNamelio Formos Laikrodis Su RaidėmisNamelio Formos Laikrodis Su Raidėmis

Rezultatas man labai patinka, čia sudėti visi mano mėgstami simboliai, tiek namo forma, tiek HOME raidės, tiek taškuotumas ir katinas. Tereikia sugalvoti jam kokį kabliuką ir pakabinti ant kambario sienos. Gal dar galima suveikti sekundžių rodyklę, nusipiešti skaičių, kad būtų lengviau atpažinti laiką, bet net ir be šių dalykų, laikrodis - fainulka!

  • k i t i  diy
Smagių laikrodžių yra be proto daug, nes kai dariau savo laikrodį, vis rasdavau galbūt įdomesnį variantą ir vis jį išsaugodavau čia...

Namelio Formos Laikrodis Su Raidėmis

  1. Prisipažinsiu, šis mėnulio laikrodis mane taip pavergė, kad vis audžiu mintį pasidaryti kada kažką panašaus.
  2. Kaip žinia, aš mėgstu vaikiškus dalykus. Gyvūnai irgi man turi didelę reikšmę, o šį vilkelį tiesiog įsimylėjau!
  3. Kažkada buvau įmetus į facebook dievinu paskyrą šiuos gražuolius, labai jau įdomiai ir originaliai atrodė!
  4. Visiems mėgstantiems pateplioti, menininkams skirtas laikrodis!
  5. Super! Dar vienas būdas sukabinti nuotraukas ir dar laiką sekti.
  6. Aš tikiu, kad tokį ir pasigaminti galima, turint pjaustymo talentą. Nors jis yra pardavinėjamas, grožis.
  • į k v e p i a n t i s  diy
 Laikrodis

B l o g a s Design Sponge
B l o g e r i s Grace Bonney

Kaip ne kartą minėjau, einu visada prie paprastų projektų, nes viskas atrodo daug paprasčiau. Galima paišyti, klijuoti, dažyti... O svarbiausia - medžio dalelytė kambaryje.

ŽEMIAU RASI PANAŠIŲ TEKSTŲ

4 komentarai

  1. prisipažinsiu, iš pirmo žvilgsnio ir aš norėjau klausti, ką simbolizuoja tos raidės, bet po to akys jas sudėliojo į žodį home, o galiausiai ir perskaičiau, kad tikrai home. Šauniai padaryta :)
    Tas mėnulis ir vilkas man taip pat labai patinka. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, laikrodis bus neįminta mįsle mano kambario svečiams :D

      Panaikinti
  2. Aš perskaičiau raides kaip "EHO", žiūriu dar "M", bet kol dašuto -_- Matyt vis gi aš kaip pratus iš kairės skaityti, taip ir vartau :) Čia aišku buvo simbolizmas kad skaičiuojam valandas nuo vidurnakčio/vidurdienio.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mane išvis nuleidžia ant žemės vien dėl to, jog tos raidės nėra taip matomos, nes yra akrilinės ir permatomos :)) Taip, tekstą reikia skaityti pagal laikrodžio rodyklę. :)

      Panaikinti

PRENUMERUOK ĮRAŠUS

Gauk naują įrašą tiesiai į pašto dėžutę ir skaityk prie kavos.

30 d. peržiūros