PUODELIS DARBUI

pirmadienis, sausio 06, 2014

dekoruotas puodelis darbui
Norėjau darbe turėti gražų ir įkvepiantį veiklai puodelį. Galvojau vargu ar greitai rasiu tokį, todėl ėmiausi kitos taktikos - pasigaminsiu pati! Gaminti puodelių aš nemoku, bet buvau radusi gražios formos baltą puodelį ir kai jis atsirado mano namuose, nutariau jį išdekoruoti. Juolab, kad jau prieš tai smagiai dekoravau puodelį dovanai.

Pagrindiniai piešinio simboliai turėjo būti: darbas, kava, įkvėpimas. Tad radau patinkančią citatą apie kavą ir nupiešiau daug mažų kavos puodelių ir keksiukų.

Dekoruotas Puodelis DarbuiDekoruotas Puodelis DarbuiDekoruotas Puodelis Darbui

Nutariau parašyti savo vardą ant puodelio ąselės, bet buvo labai nepatogu, nes ąselė turi išsikišusią keramikinę siūlę. Bet parašyti parašiau, kad bendradarbiai žinotų bent kieno yra šis puodelis.


Dekoruotas Puodelis Darbui

Toliau nupiešiau dvi paukštytes, nes aš kolekcionuoju jas, nes patinka ir kiekvienai iš jų nupiešiau po gražią kavos ir pyragaičio skrybėlę. Ir viskas! Gavosi labai nuotaikingas ir ryškus puodelis, kuris jau puikuojasi ant mano darbo stalo. Laimė, ne kitaip, o kaip jis Jums? Taškuotas padėkliukas irgi mano rankų darbo.

* Greitai bus puodelių ir kitų dalykų parduotuvė - svetainė, kurioje bus patogiau ir maloniau įsigyti norimas prekes. Svetainės adresas jau yra pasiekiamas: www.dievinudesign.lt, šiuo metu galima prenumeruoti naujienas ir gauti dovanų parudotuvės atidarymo datą. Žinoma, Jūs pirmieji sužinosite apie visas naujienas! Nekantrauju pasidalinti ta džiugia žinia!

Dekoruotas Puodelis Darbui

ŽEMIAU RASI PANAŠIŲ TEKSTŲ

6 komentarai

  1. superinis puodelis! no doubt bendradarbiai turėtų rimtai pavydėti :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Bendradarbiai vyrai, tad mano puodelis - mano reikalas :D

      Panaikinti
  2. Žiauriai kietas puodelis! Įkvėpei ir mane susigalvoti savo tobulo puodelio viziją :) Po to reiks kreiptis konsultacijų dėl dekoravimo :)))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Laba diena, norėjau paklausti, kaip dekoravot puodelį. Dažėte su porceliano dažais o vėliau šovėte į orkaitę? Jei taip, tai iš kur gavote puodelį, atsparų dideliam karščiui, o jei ne, tai iš kur gavote dažų, kurie nenusiplauna nuo vandens? Prašau, prašau, atsakykit :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveiki, kadangi didelį laiko dalį dariau rinkos analizę šia tema, o ir pradėjau rimtai užsiimti puodelių dekoravimu - supraskite, kad tai yra didelis indelis į darbą ir tai yra technologinė paslaptis. :)

      Panaikinti

PRENUMERUOK ĮRAŠUS

Gauk naują įrašą tiesiai į pašto dėžutę ir skaityk prie kavos.

30 d. peržiūros