,

DARBO LAIKO PLANAVIMAS

ketvirtadienis, spalio 24, 2013

darbo laiko planavimas

Pats rudens įkarštis, o reikia pasistengti neprarasti ūpo. Jau geriau, nes namuose jau šilta. Dar geriau būtų, jei turėčiau strategiją - kaip planuoti savo laiką. 

Laiko planavimui rekomenduoju video apie Pomodoro techniką - technika, kuri padeda praleisti dieną produktyviai. Šiai technikai naudojamas yra laikmatis ir susikaupę darbai. Kaip tai veikia?

Moksliškai įrodyta, kad žmogus produktyviausias yra 25 min. Taigi reikia nustatyti laikmatį 25 min ir sėsti darbuotis. Per tą laiką žmogus gali pilnai atsiduoti darbui ir tik praėjus 25 min. daroma pertrauka - 5 min.

Taigi, visas darbas yra išdėliojamas etapais po 25 min - nėra laiko socialiniam gyvenimui ar kitiems trikdžiams, visas dėmesys atiduodamas darbui. Kai rašiau kursinį - man ši technika padėjo, todėl siūlau ir Jums, pristatydama pomodoro technikos video, kurį galite rasti pomodoro technikos tinklalapyje. Tikiuosi ši technika prigis Jūsų kasdienybėje ir padės lengviau susikoncentruoti bei atlikti paskirtus darbus.

ŽEMIAU RASI PANAŠIŲ TEKSTŲ

4 komentarai

  1. Man labai patinka tavo idėja. Ir labai lauksiu kiekvieną savaitę Tavo staigmenos. Visada džiugu skaityti Tavo blogą, kadangi tai palieka puikų pėdsaką mano dienoje.
    O dėl pomodoro technikos, tai galėčiau pasakyti, kad tikrai naudingas dalykas ir viskas sudėliota trumpai aiškiai ir į vieną vietą. Panašiai aš ir darau savo dienoje, kai noriu labai daug padaryti. Rekomenduoju!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Miela Dovilė, ačiū, kad apsilankai, žinok labai labai miela :) ir už šiltus žodžius Tau ačiū!

      Panaikinti
  2. Yes! Man aš irgi labai lauksiu staigmenų :)
    O ir šiaip, savaitiniai įrašai yra labai geri motyvatoriai, padedantys neapleisti savo blogo.

    Apie pomodorus esu girdėjusi, bet niekada nebandžiau. Prieš svarbų darbą, man visada būtina atlikti šimtą nesvarbių darbukų. Ir čia jau reiktų kažko rimčiau nei pomodorai. Tik po to galima būtų pereiti prie jų :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip, Tu teisi dėl savaitinių įrašų :)) kartais norisi parašyti tiek daug, bet neturi tam kategorijos :D

      Tie daug mažų darbelių kaip intro koks :D bet smagu, kad ir Tau patiko!

      Panaikinti

PRENUMERUOK ĮRAŠUS

Gauk naują įrašą tiesiai į pašto dėžutę ir skaityk prie kavos.

30 d. peržiūros