, ,

PIRMOSIOS SPINTOS KAPSULĖS DIRBTUVĖS

pirmadienis, rugsėjo 26, 2022

Visada norėjau dalintis patirtimi ir žiniomis apie spintos kapsulę, jos funkcionalumą bei kasdienių aprangos detalių optimizavimą, stilizavimą. Ir štai liepą su jauduliu pravedžiau informacines ir praktines Spintos Kapsulės Dirbtuves Vilniuje, Studio x Peledaitė erdvėje.

Liepos 20 diena buvo saulėta ir šilta, o aš su nekantrumu dėliojau paskutinius pasiruošimo akcentus savo namuose. Į studiją išvažiavau gerokai anksčiau nei reikėjo: norėjau spėti paruošti vaišes, net atsivežiau mamos servizą. Ruošiau saldųjį stalą, buvau užsakiusi nerealių kanelių, svečius pasitikau nealkoholiniais burbuliukais. Norėjosi sukurti ypatingą atmosferą, kurioje moterys jaustųsi maloniai. Į pirmąsias dirbtuves atėjo 18 moterų. Tai šiek tiek daugiau nei buvau numačiusi. Mano viešnios susėdo prie bendro stalo, nukrauto gėlėmis ir vaišėmis, gavo atspausdintą medžiagą ir priemones rašymui. Dirbtuvės prasidėjo.

Dirbtuvių eigą suskirsčiau į etapus, buvo teorinė dalis apie tradicinį Spintos Kapsulės metodą bei papasakojau kuo asmeniškai vadovaujuosi dirbdama su klienčių kapsulėmis. Pasidalinau žiniomis apie spalvų charakteristiką, jų derinimą, stilizavimą. Pastaroji tema man - ypatingai įdomi žaidimo aikštelė. Stengiausi perteikti viską 150%, nes tai buvo debiutinės dirbtuvės, pirmos po ilgo laiko (2015 m. užbaigiau Dievinu Dirbtuvių ciklą).

Po teorinės dalies perėjome prie praktinių Spintos Kapsulės nagrinėjimų. Moterys išgirdo, kaip reikėtų pasiruošti, jeigu nori susikurti savo Kapsulę. Kalbėjome apie būtiną spintos reviziją, jos teisingą atlikimą, raginau nepamiršti sukategorizuoti daiktus, kurie kabo spintoje ir suskirstyti garderobo turinį į sezonus. Paskutinėje dalyje pasiūliau pasidalinti į 2 grupes, burtų keliu ištraukiau dviejų dalyvių vardus ir pradėjome nagrinėti jų gyvenimo būdą tam, kad skirtingos grupės galėtų pasiūlyti joms apsirengimo idėjų.



Nors dirbtuvės truko 3 valandas, man atrodė, kad viskas magiškai įvyko per nepilną sekundę. Buvo tiek euforiško entuziazmo ir laimės, kad net neturėjau progos pasivaišinti skanėstais pati. Per pertrauką buvau pasinėrusi į dalyvių pokalbius, zujau tarp stalų ir rūpinausi detalėmis. Visas dalyves išlydėjau su dovanomis, linkėdama tvarkingų ir optimizuotų spintų. 

Pirmosios dirbtuvės praėjo sklandžiai, esu dėkinga visoms atėjusioms moterims, kurios nušvietė man dieną. Taip pat džiaugiuosi, kad dirbtuvių metu galėjau naudotis tokia gražia estetiška vieta kaip Studio x Peledaitė. Dėkoju jos šeimininkei Austėjai už renginio metu užfiksuotas akimirkas, kuriomis gali grožėtis ir Tu. Labai dėkoju savo Veslavai, kurios Rožių Namai gėlės pradžiugino mane ir dalyves. O drauge su manimi buvo draugės Ana ir Ieva, kurios padėjo paruošti stalą, gelbėjo mane ir palaikė. Šios dirbtuvės įvyko pačiu laiku, parodydamos man, ko nori moterys ir ką aš galiu joms duoti Spintos Kapsulės tematikoje.

Apie ateinančias dirbtuves visada gali sužinoti mano IG @dievinu arba naujausiuose blogo įrašuose. Kviečiu pasinaudoti proga ir ateiti pasisemti žinių, kurios leis optimizuoti savo garderobą ir nesukti galvos dėl rytinių derinių.

ŽEMIAU RASI PANAŠIŲ TEKSTŲ

0 komentarai

PRENUMERUOK ĮRAŠUS

Gauk naują įrašą tiesiai į pašto dėžutę ir skaityk prie kavos.

30 d. peržiūros