DIEVINU DIRBTUVĖS - PADĖKOS

šeštadienis, liepos 19, 2014

Dievinu Dirbtuvės
Sakau: ,,Tadam!" ir 3 ar 4 mėnesius brandinta Kūrybinių Dirbtuvių svajonė ir vizija tampa realybe Liepos 13 d., Odminių g. 8, Vilniuje dar gerokai prieš 14 val.

O apima tokia euforija, kad pirmą kartą gyvenime surengiau renginį, pati viską sustygavau, suradau puikių pagalbininkų, sukviečiau tiek mielų žmonių ir visi liko sužavėti, bei supratau, kad jie nori dar!

Mums, t.y. man, Beatai, Ingridai, Juliui pavyko! Dar ir dabar žmonės klausinėja kaip pavyko dirbtuvės... Vakar susitikus perduoti puodelį nepažįstamai panelei, ji visai atsitiktinai manęs paklausia apie dirbtuves, o aš išsišiepiu, papasakoju, pakviečiu ateiti kitą kartą, o po susitikimo jaučiuosi devintam danguje - einu per miestą su šypsena ir pirmą kartą per visą pusmetį jaučiu vidinę laimę, kurios taip buvau išsiilgus.

Tad straipsnį apie dirbtuves pradedu nuo emocijų, nuo padėkų, nes be proto džiaugiuosi, kad išdrįsau! Nuoširdus ačiū draugui, kuris palaiko visas idėjas, tyliai mane stebi ir po to sako, kad be proto žavisi mano asmenybe ir dar duoda patarimų! Didžiulis ačiū mano bendradarbėms barbėms devyndarbėms - Ingridai ir Beatai, nes mes komanda, nes jos visada pilnos geriausių idėjų, o ir linksma su Jomis, džiaugiuosi, kad atradau šias paneles.

Ačiū blogerei Emilijai iš Lenkijos, Olštyno, kuri įkvėpė mane veikti (ji ir taip su savo tinklaraščiais labai įkvepia daryti tai, prie ko linksta mano širdis). Jos veikla ir organizuojami workshops (angl. dirbtuvės) vis primindavo, kad aš irgi taip noriu!

Dievinu Dirbtuvės
Nesąžininga, jog maisto ir mados tinklaraštininkai ir šiaip, mėgėjai turi savo bendruomenes, kurioms yra organizuojami renginiai, o mes... įvairaus pobūdžio meno žmonės nieko neturime... Todėl žūtbūt reikia organizuoti dirbtuves, tad Emilija ir parodė man kelią, kuriuo reikia eiti.

Taip pat dėkoju Gintarei, kuri pasiūlė mums vietą, kur galime visą tai įgyvendinti, galima sakyti - be jos mes nieko... Ačiū ir jos bosui! Ačiū Dovilei, kuri atsinešė tokių gražių skanėstų (jie ir skanūs buvo!), ačiū pirmajam kviestiniam svečiui Jekaterinai, kad išdrįso būti pirmoji! Ačiū Rositai, kuri pasisiūlė padėti, bet svarbiausia, kad tikėjo idėja ir atvyko net iš kito miesto!

Ačiū Tomui, kuris padėjo susitvarkyti su spauda, ačiū Moteris.lt, ManoNamai.lt, Laikas.lt redakcijai ir Redai, kad perdavė žinią. Ką gi, ačiū visiems atėjusiems ir patikėjusiems visa dirbtuvių koncpecija! Mes džiaugiamės, o ir Jūs visi mus įkvepiate organizuoti sekančius renginius!

Taigi padėkos žodžiai išdalinti, belieka dabar papasakoti kaip kas vyko ir kaip praėjo! Visą tai sužinosite jau kitame įraše. Nuotraukas padarė mūsų Ingrida. Visas kitas naujienas sekite:

ŽEMIAU RASI PANAŠIŲ TEKSTŲ

0 komentarai

PRENUMERUOK ĮRAŠUS

Gauk naują įrašą tiesiai į pašto dėžutę ir skaityk prie kavos.

30 d. peržiūros