DEKUPAŽAS - BALTA KABYKLA SU LEVANDOMIS

pirmadienis, vasario 17, 2014

dekupažu dekoruota kabykla
Kiek man reikia iki Laimės? Visai mažai - geros darbo vietos, įkvepiančių detalių, jei yra senų daiktų - perdaryti juos arba įsigyti naujų. Smulkmenos, stilius ir mėgstamos spalvos. Apie ką aš? Apie savo kambarį - vienintelė vieta, kur darbuojuosi, miegu, priimu svečius, darau projektus, fotografuoju ir esu.

Mano kambarys nėra idealus, jam reikia naujų baldų, lovos, sienų, durų ir lempos. Bet per visą gyvavimo laikotarpį čia atsirado draugo rankų darbo knygų lentyna, jo rankų darbo stalas ir maža komoda, rūbų kabykla ant ratukų, baltai perdažyta kabanti lentyna, visokie projektų daiktai ir tt.

Neseniai iš balkono atsitempiau baltą lentyną ant ratukų, kuri dabar man tarnauja kaip mėgstamiausias kambario daiktas. Joje yra sudėti beveik visi mano rankdarbiai, o stalviršis labai puikiai tinka nuotraukoms daryti, su ja pasitinku savaitgalio rytus, savo draugą, o šiandien dar ir dirbu ant jos.

Visa ši įžanga parodo, kad daiktams aš skiriu labai didelį dėmesį, nes mane supanti aplinka turi didelį poveikį mano darbingumui. Todėl, kai man jau spaudė smegenis dėl betvarkės ir nereikalingų daiktų kambaryje, nusprendžiau išmesti vieną seną spintos dalį, o ir draugas pasiūlė pusė daiktų perstatyti. Dabar prie lango turiu dvi darbo zonas - vieną priešais kitą. Šios abi darbo vietos - mieliausios, nes aš taip pasiilgstu dienos šviesos, kuomet galiu dirbti ir rašyti jos metu, o čia, radus progą, tiesiog malonumas dirbti!

Tai kai perstatėme baldus, išmetėme vieną lentyną, vietos nepadaugėjo, tiesiog ją užpildė mano noras turėti erdvės. Užtat liko sena pakaba, kuri buvo baisi, bet reikalinga, todėl man žaibiškai kilo idėją ją perdaryti.

Kai ji atrodė prieš tai - neparodysiu, nes nespėjau nufotografuoti. Bet patikėkite manimi, ji buvo baisi. O dabar - neišpasakyto grožio gražuolė. Prie jos dirbome kartu su draugu, nes taip pasidalinome darbais kai reikėjo perdarinėti kambarį. Draugas nuėmė visus kabliukus, varžtukus, pašiaušė ir nudažė baltai. 

dekupažu dekoruota kabykla
Tada pasiėmėme Ikejoj pirktas akrilines rankenėles baldams ir prisukome jas prie kabyklos. Beliko man užsiimti dekupažu, o kadangi labai mėgstu levandas, nutarėme, kad geriausiai tiks levandų piešiniai. 

dekupažu dekoruota kabykla
dekupažu dekoruota kabykla

ŽEMIAU RASI PANAŠIŲ TEKSTŲ

4 komentarai

  1. O man be galo įdomu kaip atrodo visas kambarys :D kabykla atrodo kaip iš žurnalo apie namų dizainą, komplimentai!
    Dar įdomu, ar perdarinėji tik savo kambarį, ar visą butą? Nes jei aš gyvenčiau su tavim, leisčiau savo kambaryje daryti viską, ko tik panorėtum :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oi ne, mano kambarys nėra vertas rodyti žmonėms :) Nes jis tiesiog turi kelis gražius daiktus, baldus ir tiek - visa kita mane erzina ir laukia perversmų, kurių nesiimu :)

      O va va, ačiū labai už tokį komplimentą - geriausias pagirimas! O perdarinėju tik savo kambarį, kitur net neleistų man nieko daryti :D bet ir tai, perdarinėjimams reikia lėšų, laiko ir tinkamų daiktų :s

      Panaikinti
  2. Neleistų nieko daryti? Tai keistuoliai! :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nuostabiosios levandos...
    Kabykla - tai meno kūrinys! Sutinku su Viktorija, kad tokios mielos detalės gali sukurti nuotaiką - ir darbinę, ir romantišką.

    AtsakytiPanaikinti

PRENUMERUOK ĮRAŠUS

Gauk naują įrašą tiesiai į pašto dėžutę ir skaityk prie kavos.

30 d. peržiūros